Proč Royal Canin

Výhody pro registrované

Za vším je nějaký příběh

Špatný zdravotní stav naší fenky nás přiměl k pátrání na internetu. Zanedlouho jsme zjistili, že krmiva, která jsme považovali za kvalitní (díky dobře udělané reklamně v televizi) skutečně kvalitní nejsou a našemu pejskovi nepřinesla nic kromě nevhodně zasyceného žaludku. Postupným zkoumáním různých značek a pročítáním diskusí jsme se dostali až ke značce Royal Canin.

Kvalita surovin, postup výroby, výzkum, specifikace na různá změření ať už jde o věk, velikost plemene čí zdravotní stav nás přesvědčilo, že Royal Canin je ta správná cesta, kterou se chceme ubírat. Důležitým faktorem byl také prioritní přístup ke zvířeti. Bohužel, objednané granule dorazily pozdě...

Na počátku byla myšlenka.

Lidé se v dnešní době o své mazlíčky více starají a dopřávají jim kvalitnější a pohodlnější život. Je ale stále velké množství majitelů, jejichž péče začíná a končí očkováním a koupí supermarketových ekonomických krmiv. Příčinu spatřuji ve velmi nízkém povědomí o možnostech, které současná doba v oblasti péče o domácí zvířata nabízí. Ztráta milovaného psího člena rodiny v nás probudila silnou potřebu to změnit.

Od myšlenky k realizaci nebylo daleko

Krmivo pro psy a kočky ROYAL CANIN je krmivo prvotřídní kvality. Patří mu také prvenství v podobě nejvyhledávanější značky kvalitních krmiv pro psy na českém internetu. A bylo to!

Víme, co prodáváme.

Nejsme jen prodejce. Víme, co prodáváme a stále se zdokonaluje samostudiem a prostřednictvím školení. Rádi Vám s výběrem vhodného krmiva odborně poradíme.

Priority krmiva Royal Canin:

  • Zvíře je vždy na prvním místě

  • Strava = lék

  • Péče o životní prostředí (obaly šetrné k životnímu prostředí*)

  • Výzkum a inovace

Royal Canin je speciálně vyráběno na míru podle těchto specifik:

  • Kočka nebo pes

  • Životní období - pro štěňata/koťata, dospělé jedinci či seniory

  • Psi malých, středních, velkých či obřích psů/plemen

  • Kočky žijící doma a kočky žijící venku

  • Plemeno - exklusivně pro každé z 12 uvedených plemen psů a 5 uvedených plemen koček

  • Míra zátěži

  • Zdravotní potíže

  • Speciálně pro březí a laktující fenky/kočky

Specifika a odlišnosti od jiných krmiv

Barvy jsou pro lidi. Pes ani kočka se nerozhodují, zda potravu snědí, podle toho, jak vypadá. To jen nám lidem se líbí zelené, červené a oranžové granule, které v nás budí dojem obsahu zdravých složek. Royal Canin to ví. Používání barviv nemá pro zvíře žádný efekt, a pokud ano není rozhodně pozitivní.

Tajemství úspěchu je ve skutečném výsledku. Krmivo je přesně přizpůsobené potřebám zvířete a zaměřuje se na rozvoj a posílení kladných jevů zatím co minimalizuje a odbourává jevy záporné. Specializace spočívá v  granuli unikátní svým:

  • složením

  • strukturou

  • tvarem

  • velikostí

  • chutí a vůní

Další důležité „detaily"

  • baleno v ochranné atmosféře - 100% vzduchotěsné obaly = ochrana proti světlu a vzdušnému kyslíku

  • snadné otvírání (400 g balení - 4 kg)

  • zipové zavírání (1,5 a 4 kg balení)

Co je samozřejmé?

  • Stejná kvalita všude na světě

  • Garantovaná vyhledatelnost surovin

  • Hluboké znalosti založené na výzkumu a vývoji ve spolupráci s veterináři a chovateli

  • Neustálá kontrola surovin v celém výrobním procesu (HACCP - Systém preventivních opatření pro zajištění nezávadnosti potravin)

Jaké jsou tedy naše cíle? Kompletní servis!

Poradit - pomoci najít řešení - nabídnout prostředek k řešení.

Kvalitní strava Royal Canin je šitá na míru Vašemu psovi nebo kočce - budou šťastní, zdraví a Vaši péči Vám oplatí tím nejkrásnějším způsobem oddaností a láskou.

*ročně snižujeme množství spotřebovaných plastických hmot o 400 tun

Výhody pro registrované

Historie Royal Canin

V letech po první světové válce lidem poskytl vývoj nových technologií více volného času. Ve stejné době také došlo k poklesu porodnosti. Výsledem byl prudký nárůst počtu domácích zvířat – psů a koček, které zaujali výsadní postavení v rodinách. Nejvíce se tento fenomén projevil ve Francii. S tímto trendem se přirozeně začal rozvíjet i trh s krmivy pro domácí zvířata.

Veterinární lékař Jean Cathary, provozující praxi v malém městě jménem Aimargues v jižní Frencii, si povšiml zvyšujícího se počtu pacientů s kožními problémy a došel k závěru, že tyto problémy plynou z nevhodné stravy, kterou z velké části tvořily zbytky lidské stravy.
Začal se věnovat vývoji vlastní receptury pro výrobu vhodných krmiv z obilovin v domácích podmínkách. Výsledky byli ohromující – úspěšně se mu dařilo léčit své pacienty. Rozhodl se tedy začít v tomto oboru podnikat… zavřel ordinaci a začal se věnovat výhradně výrobě krmiv. V roce 1967 tak založil Royal Canin.

Svou značku distribuoval chovatelům a veterinárním lékařům. Řada bývalých klientů, kteří navštěvovali ordinaci se svými psy a kočkami, se stali prodejci stále se rozvíjející značky Royal Canin.

V roce 1970 Cathary založil firmu Royal Canim SA a rozjel první vlastní výrobní závod v Aimargues. Bleskově začal fungovat prodej v Evropě, který pomohl vzniku dceřiné společnosti Royal Canin Iberica ve Španělsku. Chyběl mu ale kapitál a tak v roce 1972 prodal společnost gigantu Guyomarc'h a obohatil jeho zaměření na hospodářská zvířata.

Získal tak finanční podporu a mohl renovovat výrobní zařízení, v roce 1973 založit výzkumné centrum v Bretani a vyvinout tak nové produkty založené na skutečném vědeckém základě.

Již od prvopočátku se rozhodl věnovat rozvoji suchého krmiva. Každý rok Royal Canin více rozvíjel zdravotní a výživové koncepce uplatněním nejlepších technologií ve výrobě a přináší nejnovější nutriční složení.

V druhé polovině roku 2002 se Royal Canin stal součástí Group Inc., která při plném respektování identity této značky dále rozvíjela její kvalitu.

Podívejme-li se na cestu vzestupu Royal Caninu trochu podrobněji.

V polovině roku 1970 zakoupil Royal Canin další výrobní zařízení a založil pobočku v Cambrai na severu Francie. Vyvinuta byla speciální řada značky CLUB, která pomohla vytvořit důležitou distribuční cestu. Šlo o přípravek přizpůsobený trku profesionálních chovatelů psů. Majitelé psů s rodokmenem vyžadovali zachovaní stejného krmení, které pes dostával u svého chovatele. Chovatelé i veterináři velice ocenili zaměření Royal Caninu na suchá krmiva, která byla nejen kvalitnější, ale také lehčí a snadněji se s nimi obchodovalo. Byly také méně nákladné než krmiva „mokrá“.

Royal Canin se navzdory tomu, že nebyl velkým podnikem, poměrně rychle prosadil a zaujal postavení na trhu mezi giganty v oboru. Do konce roku 1980 oslovil 10 % evropského trhu.
K expanzi na evropský trh napomohly dceřiné společnosti v Belgii a Německu. V roce 1980 také v Itálii a Švédku. Následně přibyly také pobočky v Nizozemí a v Dánsku.

Do konce roku 1970 se podařilo cestou výzkumu přesně stanovit příčinu onemocnění kloubů a kostí u velkých plemen. Štěňata velkých plemen totiž mají delší období růstu kostí než štěňata malých psů. V roce 1980 představil jako první na světě krmivo speciálně vyvinuté pro štěňata velkých psích plemen. Ve spolupráci s Rhône-Menieux byly vyvinuty nové produktové řady CANISTAR a FELISTAR.

Dalším výzkumem a vývojem vznikly produkty pro psi v zátěži s velkou potřebou doplnění energie jako jsou tažní psi psích spřežení a závodní psi. Následoval vývoj krmiv šitých na míru velikosti plemene, jeho velikosti, hmotnosti věku a dalším kritériím.

Royal Canin se však nepřestal rozvíjet a těšil se stále vyšší přízni. Na konci roku 1980 začal expandovat různými směry. Nejzásadnější byl vstup na americký trh v USA, který představoval cca 50 mil. psů a 60 mil. koček. Partnerem na zaoceánské půdě se stala firma Pet Foods Plus sídlící v Missouri. Po r. 1987 pak vzniká druhé výzkumné centrum.

V roce 1990 se prosazuje také v Jižní Americe a spouští výrobní činnost v Brazílii, kde se nachází přes 80 mil. psů a koček, které jsou krmeny zbytky z kuchyně. Snaží se o změnu a získává si stále více příznivců. V roce 1997 zakládá druhý závod v Argentině.

Na trh přichází nová řada produktů určených přímo pro spotřebitelský trh - Royal Canin Cynotechnique International (RCCI) a Royal Canin Felinotechnique International (RCFI), které přináší zlom ve strategii firmy.
Zároveň se však změnil vlastník. Na počátku r. 1990 se Royal Canin pokusil proniknout do sítí supermarketů. Setkal se však s obtížemi spojenými s obrovským množstvím konkurenčních produktů, které se pohybovali ve velmi nízkých prodejních cenách, což časem způsobilo návrat k původnímu záměru.
Předsedou byl jmenován Henzi Lagarde, bývalý šéf francouzského giganta Thomson électroménager. Jeho rukou došlo ke změně marketingu a strategie vývoje produktů.
Společnost zůstala jedním z mála výrobců , které vyráběli pouze suché krmivo. Snažili se stále zvyšovat informovanost veřejnosti o pozitivním vlivu suchých krmiv na rozdíl od ostatních způsobů.

Pozornost z hlediska marketingu a distribuce byla zaměřena místo supermarketů na odborný maloobchod a pokračovalo se v cílení na chovatele a veterináře.

„Tajemství našeho růstu? Věrnost našich klientů. Majitel, který začne krmit své štěně, pak pokračuje s našimi produkty i v období dospělosti a stáří“ Henzi Lagarde

Modernizací se stále zdokonalovaly receptury a výsledkem jsou produktové řady s prvotřídní kvalitou. Do konce 20. Století byl Royal Canin firmou s 18% podílem na evropském trhu a 36% podílem na trhu francouzském a stala se mezinárodní společností, jejíž 60% podíl tržeb se generuje mimo mateřské zemi - Francii.

  • 1966: Jean Cathary vyvíjí vlastní značku.
  • 1968: Jean Cathary zakládá Royal Canin.
  • 1970: Vzniká společnost Royal Canin SA.
  • 1972: Guyomarc'h získává Royal Canin.
  • 1973: Společnost vytváří první výzkumné centrum.
  • 1980: Zahájení produktových řad Cynotechnical a AGR.
  • 1988: Royal Canin získala firma Pet Foods Plus (USA).
  • 1990: Firma zahájila prodej produktových řad RCCI a RCFI produktové řady v brazilské pobočce.
  • 1997: Společnost uvedena na pařížskou burze cenných papírů, získává Lawler (Argentina).
  • 1999: Společnost získává Crown Pet Foods Ltd (UK).
  • 2000: Společnost získává Wellbeloved James (UK), dceřiné společnosti v USA změnil název na Royal Canin USA Inc a vstup značky Royal Canin na trh v USA.

Hlavní Dceřiné společnosti: Royal Canin Argentina, Royal Canin Benelux (Belgie); do Brasil Royal Canin, Royal Canin Dánsko, Royal Canin Iberica SA (Španělsko), Royal Canin Itálie, Nederland, Royal Canin, Royal Canin Sverige AB (Švédsko), Royal Canin USA Inc; Tiernahrung GmbH & Co KG (Německo).

Hlavní strana

Dnes má svátek

Pes:Woody
Kočka:Genevieve